19+4 haftalık hamileyim 1 haftadır öksürüğüm vardı ve 4 gundur filanda karnımda agrı var kanamam lekelenme vs yok pazartesi bebegımi gordum Hamd olsun ıyıydı ama benım persembeden beri karnım agrıyor acaba üşütüyormuyum dıyorum evden cıktığm yok corap ve patıkte giyiyorum kasıklarık degıl ustler agrıyor 🤷♀️🤷♀️ 10 ocakta kontrolum var ne yapacagımı bilemedim ve yatınca dah cok agrıdıgını hıssedıyorum dönerken fılan