Sdtcnts Kızlar 5 gündür Sezaryen olmuş durumdayım ama bacak ve ayaklarım dehşet şiş sanki patlayacak gibi Kaç güne geçer tavsiyeniz nedir ne yapmalıyım
nevarneyokk Sdtcnts Bende sezeryan oldum ama bende hiç olmadı ödem durumu acaba yeterince su içiyor ve yürüyor musunuz ?
Nurr122 Sdtcnts Kac güne Öner bilmiyorm canım ama benim ilk sezeryanimda çıkınca varis çorabı giydirdiler hiç odemim olmadı ikinci sezeryanim olcak gene giyeceğim insallah
Selver07 Sdtcnts normal süreç bende ilk bebekte 3-4 gün oldu bu bebekte 15 gün sürdü çorap giyince izi çıkıyordu ☺️ Zamanla iniyor yapacak bişey yok ☺️