Anne8484 Mirzaninannesiii agrilariniz başlamış..100 ün üzerine 3 ve 3 den fazla çıkarsa doğum sancılarınız başlamış demektir ama sanki bunlar yalancı sanci
Mervekck Mirzaninannesiii canım suanlik normal gözüküyor sen evdeyken sancın olursa takip et dklarini ona göre doktorunla haberlesirsin
Aslinur Mirzaninannesiii merhaba ters yüklenmiş nts resminiz. alt tarafta olan kısım bebek hareketleridir her zaman için Üst kısım ise normal cıkmıs sanci var evet ama doğum sancısı değil. Kaç haftalıksınız
nisaninannesi2 Mirzaninannesiii 2 kere sancı çıkmış biri 50, biri 100 civarında. Ama zamanlarıda şiddetleride düzenli değil. Bir sıkıntı yok☺️
Kizill Aslinur tam tersiydi canim zor buldu kalbini cok hareketliydi ama benim agrim kasilmam vardi dr iyi dedi bende anlamadim