Kahveli https://ibb.co/h8pPfc7 Kizlar ayın 10 da ve 11 de ovulasyon testinde çift çizgi görmüştüm. Zaten akıntimdan anlardım yumurtlama dönemimi bu ay hiç akintim olmamıştı olması gereken günlerde neyse günler geçti regli yaklaştı akinti başladı ve testte yumurtlama gösterdi. Gördüğüm gün ilişki oldu yani o kalpler ilişki demek. 11nde olmadı ilişki. Belki 28 29 da çatladı yumurta ama değerlendiremedik o günleri. SIZ SIZ OLUN DEGERLENDIRIN MUtlaka ÇATLAMAYI bence. Regli 25 aralıkta başladı 14 gün oncesi yumurtlama olurmuş ya her zaman gercektende oyle olmus ovulasyon yanlış göstermemiş. Yumurtlama gecikirse reglide gecikirmiş zaten. Ben bunu gebe kalmak isteyen arkadaşlar için örnek olarak koydum. Ben normalde 28-30 günde bir regli olurum bu ay 12 gün gecikmişti Ben bu ay hem ovulasyon hemde vücut ısısı takibi yapicam inşallah ocak sonu da güzel haberi paylaşırım sizinle🤲🌈❤
_y0 Ben ovülasyon testi kullanmıyorum adetim 28 yada 29 günden güne oluyor son adet tarihim 14 Aralık adet bitiminden sonra gün aşırı birlikte olduk yumurtlama günlerinde her gün mü yapılıyor onu bilmiyorum bilgisi olan yazabilir mi ?
Kahveli _y0 Gün aşırı ay sonuna kadar birliktelik yaşıyorsanız yumurtlamayi yakalayabilirsiniz. Gebe kalma olasılığınız yüksek. 28 günde bir oluyorum bende bazen 30 oluyo. Genelde 13 14 15 ve 16.gunler oluyor yumurtlamam