Ilknursenkan Merhaba, hayatının en güzel deneyimini yaşayan anne adayları, 10 haftalık hamileyim benimle ayni haftada olanlar destek ve önerilerimizi paylaşmak isterim.
Nursen21 Ilknursenkan aynıyız tatlım Benim baş ağrılarım var şimdilik Bulantılar azaldı ağrılar falan Yürüyüşe başladım ama çok yormadan Meyve tüketimi yapmaya çalışıyorum ama şimdiden kiloda almamaya çalışıyorum
Mnlya EsmaNurSahin evet halsızlık iştahsızlık uyuma ıstegı bas donmesı mıde bulantısı yasayan ölu gıbıyım
Ilknursenkan Ben de öyle yorgun hissediyordum ki 8. Haftaya kadar hiç yerimden kalkmak istemiyordum. Şimdi daha iyiyim. Mide bulantim da kalmadı. Sadece et yiyemiyorum. Siz spor yapiyor musunuz? Beslenmeniz nasıl?
Cgdm35 7. Haftadan daha 2 gün öncesine kadar sürekli bir mide bulantısı yaşıyordum şükür şimdi sadece akşamları biraz bulantı yaşıyorum.Herşeyden tiksiniyordum o da yavaş yavaş düzelmeye başladı.Ama ağzımın tadı halen daha yok o da zamanla düzelir.Gördüğüm her yerde yatma isteği uyuma hali :-) halsizlik,çabuk yorulma yani anlayacağınız kızlar ben çoğu etkisini yaşıyorum hamileliğin :-)