kediannesi60 Hilalyrdkl yok canım suni ile normal başlatalım dedi 3600 olmadan bende istemediğimi söyledim kafam karıstı
rgk kediannesi60 sezaryen diye gittim 40+3 suni ile doğurdum, kötü mu evet bi noktada kesin beni dedim. ama yaklaşık 1 saat çekiliyor öyle düşünün
kediannesi60 rgk elbette doğumun hic bir şekli kolay değildir rabbim hepimizi sağlıcakla kavuştursun bebeklerimize🌸
Hilalyrdkl kediannesi60 en azından 4 kiloya kadar bekleyebilir bence . Benim 3.800 bana hiç öyle bişey demediler . Ben devlete gidiyorum tabi.
rgk kediannesi60 kesinlkle ve kötü bisi yaşanacaksa ikisinde de yasanıyor. kaderde ne varsa o yani. sağlıkla gelsin bebeğiniz
Serapcemre kediannesi60 vallaha seni üzmek istemem ama duyduklarm kadarıyla konusuyorm iri bebek cok zor oluyor ve kesi cok oluo siz bilirsinz gene de 🤦♀️
kediannesi60 Serapcemre öyle tabi ama çatı muaynesi sonrası karar vericem riske atmak istemiyorum teşekkür ediyorum 😘🌸