diamond2635 Ben acıpayam devlet hastanesine gidiyorum doktorum Özge bal çok iyi ilgileniyor ama önemli tahlilleri üniversiteye yönlendiriyorlar biliyorsunuzdur belki orası da aşırı kalabalık ultrasonlar 5 dk bile sürmüyor 5 aya geldim daha cinsiyet için neden acele ediyorsunuz diyorlar uygun özel bulursam gideyim dedim bende çok sağolun