Svder 33+3haftaligim ikiz kizlarimi bekliorum 🙏ama bir haftayı aşkın ishal var ve kilo kaybına sebep oluyor ne kullanmak lazım başına gelen varmı 😥😞
Edamesutbayik Svder seninle ayni haftadayız hatta gündeyiz bende ikiz kızlarıma hamileyim. Ayni durum bendede başladı ishalim var ve kilo alimim durdu. Neden olduğunu bende merak ediyorum. Ve arada adet sancısı gibi sancim oluyor.
Selintrkn Svder bende şuan 34 haftayım canım bende ishalim ikş hafta önce de oldum kendim kilo vermişim bebek iyiydi ama gene de dikkat et dedi doktorum verme dedi tuvaletten çıkamıyorum 🙁
eCeCik Svder üzülme lütfen onlr hissederler 😭😭 33 hafta çok iyi bence ikizler için canını aıkma sen zordur evet demeside kolay belki ama geçecek bugünler allah feraha kavuştursun sen nasılsın ?