Deletedmom_6 Sinemmmonurr beni 20.haftada çağırdılar 🤷🏼♀️ Ağrı konusu kişiden kişiye değişiyor kolunu oynatamayanda var hiçbirşeyi olmayanda 🤷🏼♀️
blueberyy00 Sinemmmonurr 20 den sonra oluyor diye biliyorum ben ama bilemedim çok agrimiyor bir gün ağırlık ağrı oluyor hafif ama covid aşısı yanında hicbirsey o
Sinemmmonurr Yorumlarınız ve önerileriniz için çok çok teşekkür ederimmm. Önce doktorumla görüşüp sonra yaptırayım dediğiniz gibi. Gerçekten hepinize çok teşekkür ediyorum