Elvygt56 bende şuan 31+2 yim gelişimle alakalı birşey söylemedi kilosu 1685 gr dedi fakat bende tansiyonla birlikte kaçak olduğu için hastanede gözetim altındayım preklemsi geçiriyosun dedi ne gibi zararı var bilmiyorum valla ilkindede böyle oldum 34+5te doğum yaptım geç anlaşıldı benimki hastaneye yattım 10 gün sonra suyum geldi sezeryana alındım bir de plesanta yaşlanması vardı bebeğin eşi kendini besliyordu bebek beslenmiyordu 1800 ge doğdu inşallah bu çocuğumda yaşamam amin