Drarsln sumeyye-5 merhaba bende yazmıştım ama dönen olmadı bende öksürük soğuk algınlıgından dolayı doktorum bugün verdi. Acaba bu durumda olanlar var mı
Piraye2021 sumeyye-5 ben antibiyotik kullanıyorum piyeloseptly 50 mg . Daha önceden de tek kullanımlık kullandım iki kere. Doktor veriyorsa bir bildiği vardır.
Asyaveannesi36 sumeyye-5 ben iğne şeklinde antibiyotik kullandım 5 gün enfeksiyon vardı bende de kullanmasam dedim doktoruma erken doğum olur dedi diye korktum kullandım çok şükür öyle geçti doğumumuza da az kaldı 10 günümüz felan 🙏🏻
Gulsumelif sumeyye-5 Geçmiş olsun onu kullanamdim ama enfeksiyon için 2 kutu antibiyotik bitirdim hala daha enfeksiyonum var enfeksiyon çok dikkatte alinmasi gereken bisey doktor size onu uygun gördüyse kullanım tabi ki
sumeyye-5 Drarsln geçmiş olsun kullanıyor musunuz? Tabi ki doktorumuzu dinlemeliyiz ama insan korkuyor nedense antibiyotik olunca 😣
Drarsln sumeyye-5 size de geçmiş olsun bugün başladım kullanmaya doktorum tecrübeli vardır bi bildiği deyip içmeye başladım ama iyi hissettiğim anda bırakacağım tedirginlik elbette var
Kizill Enfeksiyonu olan arkadaslar kasiginiza belinize agri giriyormuydu ani bi sanci gibi suan hast yatiyoru dr enfeksiyon olabilir dedi nst iyi cikti ama cok kotuyum
sumeyye-5 Drarsln evet benim de doktorum araştırmalarıma göre iyiymiş. Ben de az önce 1.sini içtim. Şifa olur inşallah ikimize de 🙏
Kizill Gulsumelif benim o agrilar sanci cikti suan yatis yapildi erken dogum onleyici tedavi oluyorum
Gzm23 sumeyye-5 bana da promenk Verdi toz 30 adet çok fazla değil mi 30 yaa ayırca sigorta işlemiyor Buna eczane 310 tl istedi
Gzm23 sumeyye-5 evet yaa içinde vitaminler var ama Ben o vitaminleri zaten kullanıyorum ayırca bu ilaç daha çok sperm kalitesini arttırmak için erkeklere veriliyormuş doktor bana niye böyle bir ilaç Verdi anlamadım bugün yakınım soracak doktora
Gulsumelif Kizill çok geçmiş olsun inşallah çabucak toparlarsınız bakalım bende magnezyum kullanıyorum antibiyotiktir yazdı bugün doktor perşembe günü gene gidecegim
Kizill Gulsumelif sagol canim cok sumur ise yariyor simdilik sanada acil sifalar dilerim ins saglikla gelsinler😊