Ezgis54 canim umudunu kesme ben gecen hafta susuzluktan hastanede yattim iki gun serum verildi. Prilami geceden iki tane duzenli kullandim cok şükür. Kusmam yok, bulantım cok hafifledi. Corba kahvaltilik meyve cok sukur besleniyorum bu halime şükür. Hatta bugun ilk defa kendimi kebaplar, kisirlar hayal ederken buldum. Bu günleri de atlaticaz insallah. Icine düştüğün karamsarligi, kabusu o kadar iyi anliyorum ki. Resmen sevincini kursagina dizen bir hal bulanti. Ama halimize sukredelim, insallah bebeklerimiz saglikla büyüyor. Tum bu zorluklari unutucaz. Kendim icin, senin icin bulanan tum anneler icin tum dualarim🤲🤲