Elif5305 Arkadaslarım merhabalar .2hafta önce normal Doğum yaptım ve doktorum tek dikişim olduğunu söyledi.. 20gün içinde düşer dedi ne merhem verdi ne jel. Dikişim acı vermiyor dokununca hissediyorum sadece..bn kendim sebametin genital temizleme jelini aldım. Ne zaman düşücek bu dikiş düşmesi için ne yapmalı. Sizler ne yaptınız kolay düşsün diye. Simidinden teşekkür ederim