Ayse254 Gebeliğin başından beri kullanıyorum. Şuan 33. haftadayım. 10 gün önce kasılmalar sebebiyle hastanede yattım. Güvendiğim dağlara kar yağdı, progestan kullanıyorum diye kafam rahattı🙈 Bende 24 haftadan beri doktor kullanmasanda olur dediyse de kullanmaya devam etmiştim. Eğer rahim ağzında yumuşama, kısalma gibi sorunlar yoksa kendini hazır hissettiğiniz zaman bırakabilirsiniz🙏