oguzweannesi Bende de oldu kasılma, ama nst de kasılmalar 10 dk bir düzenli çıkmıştı. O yüzden hastanede yattım, tedavi gördüm. Şuan da da ilaç alıyorum sürekli dinleniyorum. Doktor belirli haftadan sonra düzensiz olarak kasılmaların sıklaşması, aşağıya baskı yapıp idrara sık çıkma normal dedi. Antibiyotikte kullandım, şuan enfeksiyon yok ama sık tuvalete gitme devam ediyor. Kendi bedeninizi en iyi siz bilirsiniz, o yüzden tetikte olmakta fayda var tabi. Belki bir süre nst takibi yaptırabilirsiniz.