ikramomm Ecmel19_ ben 5+0’da gittim duyulmadı 7+4’de duydum kişiden kişiye değişir 5’de de duyan var 9-10’da da 😇
Tweety5 Aysegulsrky karından baktı. Ama çok az duyuldu Tabi alttan daha net olur dedi. Ama istemedim. Kalp atışı duyuldu biraz bide pıt pıt atıyor zaten gözüküyordu.
Ecmel19_ 5+3 te keseyi gördüm 10 gün sonra kalp atışı için gidicem o zaman 7+1 oluyor inşaAllah duyarım bende