Ozgamzeoz Arkadaşlar benim kan değerlerim düşük olduğu için sağlık olacağından ilaç yazdırdım onu kullanıyorum ve ilacın vitamin değerleri arasında folik asitte var. Ekstradan folik asit kullanmama gerek varmı ? Birde kan ilacı kullanmak gebeliğe engelmi .
Gulsumelif Ozgamzeoz 12 haftadan sonra folik asit vermiyorlar. verdikleri ilacın içinde folik asit oluyor
Elika0 Ozgamzeoz engellemez canım iyi bile olur. Gebelik sırasında zaten kan değerlerin dibi görüyor. Ben gebelikten önce de gebelik sırasında da kan ilaçlarıma devam ediyorum. Sağlık ocağında folik asit değerini ölçtürebiliyorsun. Tahlilde folat diye geçiyor. Eğer düşükse ekstradan kullanabilirsin. Sınır değerlere yakınsa da kullanman önerilir. Ama çok yüksek gibiyse takviye almana gerek kalmaz. Bence baktırıp öyle kullanmalısın. Ben gebelikten 3 ay önce kullanmaya başlamıştım ama benim değerlerim çok düşüktü.
Gulsumelif Gulsumelif anladım eğer çok düşükse iğne isteyin hamile de degilmissiniz daha çabuk etki eder pekmez tüketmeyi unutmayın
Elika0 Ozgamzeoz o zaman doktorunuzun yazmış olması gerekiyor. Kan ilacınız oligofer fol ya da gynoferon mu ? İkisini de birlikte kullanın. Benim hala kan değerlerim çok düşük. Doktorunuz yazmadıysa yazmasını isteyin folbiol yazarlar