aylmz00
Bel ağrısı hamileliğimin ilk haftalarında sıklıkla oldu. Daha önce düşüklerim olduğu için çok endişelenmiştim bende. Bu yüzden kendimi bebek iyice tutunana kadar hiç yormamaya çalışıyorum. Bol bol uyuyup dinleniyorum halen ve bel ağrım geçti.