Busra2089 bende seninle aynı düşüncedeyim esra hanıma gidiyorum hiç ısınamadım, gönül hanım normal doğum yanlısı kötü bi yorum okumadım, neşe hanımın çok fazla hastası var ve herkes çok memnun instagram hesabından takip ediyorum hergün mutlaka bi doğumu oluyor, eğer doğuma esentepede karar verirsem ben kesinlikle neşe hanıma devam etmeyi düşünüyorum