deletedmom87894 yani şekerin şekerli şeyler yemekten ziyade şekeri bünyenin tolere etmesi ile ilgisi var. Siz şekerli de yeseniz vücudunuz bunu tolere edebiliyorsa sıkıntı yok. Edemiyorsa şeker hastası olursunuz ve bu sebeple şekerli şeyleri keserler :) dediğim gibi doktorunuza danışın, açlık tokluk yaptırın önce sonrasında gerekirse yaptırırsınız yüklemeyi