Asyaveannesi36 Esra-57 hala deli gibi hareketliyim ya ev azıcık dağınık olsa kirli olsa oturamıyorum yatamıyorum 🤦🏻♀️ 37+2
Smraozn12 Esra-57 37+0 haftaya gün verilecek bakalım duruma göre bikaçgün içinde alırız dedi 🙂 deli gibi koşturuyorum gecede duramıyorum bu sefer 🤭
AlyaEkmen_ Asyaveannesi36 aynı ben 😍37+0 dayız asla tahammülüm yok herkes biz seni çocuktan sonra gorucez diyor ama bence değişmez huyum yine aynı olurum hem hareket iyidir gebelikte ,😆
esraaygun Esra-57 bende 37+ 3 üm zaman geçmiyo sanki birde karnımın alt kısmında toplanmış gibi hissediyorum 🙈
Pamukkizim Bende 37+5 im allahın izniyle çarşamba günü sezeryan günüm ama bebiş beni mahvetti çatı ağrım bel ağrım yalancı sancılar uykusuzluk mahvoldum ama bugünleri ozleyecegimi de biliyorum çok şükür bugünlere de