Kahveli ben adetin üçüncü günü tahliller yaptırdım doktor her şey normal dedi. Yumurtlama takip ettim hem ovülasyon hem doktorda. Doktor 19 mm olmuş bi kaç güne çatlar dedi. 3 gün sonra ovülasyonda çatlama görünce doktora da gitmedim. Avokado ve havuç zaten hep yerim sevdiğim için. yürüyüş de yaptım. herkesin 8-9-10’da çıkıyor hep benim de olsa çıkardı diye düşünüyorum erken test de yaptım. Ah bu sabırsızlığım 🤦🏼♀️ İki gebeliğim oldu bu şekilde olmadı sabırsızlanmadım. Stresten olmamıştır sanırım . Çok teşekkür ederim cevabınız için 🥰