Melekimsi Arkadaşlar 6 ay bitti Doğuma az kaldı , hamilelik boyunca cildim bile çok hassaslaştı ağda yaptıramıyorum dayanamıyorum 🤦🏼♀️ Normal Doğuma hiç hazır değilim nasıl dayanırım hiç bilmiyorum😒 bu konuda yardımcı olabilir misiniz ?????
Burcumm Melekimsi canım öyle hissetmen çok normal bende ilk hamileligimde içimde kalsın doğuramam diye ağladığımı bilirim🤭amaa sanki dayanilmiucak gibi değil Rabbım sabrını veriyo kafan ne kadar rahat olursa okadar kolay dohuruyosun bence
zynpada Melekimsi canım benim hafta ilerledikçe diyorsun ki Allahım doğsa bir an önce 😂 inan acısını sancısını düşünmüyorsun
Acemianne__ Melekimsi yazacaklarım korkutmak amaçlı değil hissettiklerimi belirtmek istiyorum. 6 aylıkken bende az kaldı diyordum ama şimdi 8 ay bitti hala doğuma cok varmıs gibi hissediyorum çünkü 6 7 ay ile 8 9 aylık arasında o kadar Cok fark varmış ki bende yeni anladım ve zorlandığım için bir an önce doğmasını istiyorum 😊 son zamanlara gelince hamilelik daha farklı bir boyut alıyor bebek büyüdükçe psikolojik olarak ve bedenen doğuma daha yakın hissediyorsunuz ve rahatlamak istiyorsunuz. O yüzden korkmayın bence
Melekimsi zynpada sancı geldiğinde ne yapacağım bilmiyorum acıya hiç dayanıklı değilim sezaryen olmak istediğimi söyleyecektim doktora o derece kararlıydım .. ama normal Doğum da aklımda o durumda hastaneye hemen gitmemem gerektiğini düşünüyorum .. ağrı kesici içmeyi düşündüm ama o da işe yaramayacak gibi ooof gerginm🤦🏼♀️
aylmz00 misirveannesi siz edpidural oldnzmu bnde olcam ama tecrübeli olan birileryle konuşmadm bi zararı oluyomu
aylmz00 misirveannesi ıkınılabiliyormu bele sıkıntı yaşatmıyor demi herkes bel olduğu için felç vs diyolr kararsz kaldm
Melekimsi misirveannesi normal Doğum kesinlikle epidural olur diğer türlü zaten asla yapamam gibi hissediyorum ..tabii Doğum sancısını saatlerce çekip açılma başladığında epidural veriliyor diye biliyorum..
misirveannesi Melekimsi evet belli acılmaya gelince yapılıyormus. Ben epidural normal düşünüyorum bakalım 😂
Melekimsi @"Acemianne__"6. Ay ile birlikte karnım aniden büyüdü gerilmeler ve kaburga ağırlarım arttı yatamıyorum İnan’ın bi an önce bitmesini şimdiden istemeye başladım , bitsin diye düşünürken de Doğum korkusu sardı beni
Acemianne__ Melekimsi 🙁 doğum korkusu için YouTube da videolar var gebe eğitim okulu diye bir sayfa var orda rahatlatıcı videolar var onları izlemeyi deneyin. Doğumdan korkmayan yok vallahi bebişinizi kucağınızda kokladıgınızı düşünün hepsi geçecek inşallah. Doğuramıyorum diye post açacaksınız son zamanlarda ben öyle düşünüyorum 🤭
Melekimsi Acemianne__ umarım dediğiniz gibi olur şimdiden bütün Doğum videoları tavsiyeleri dinliyorum eğitimleri izliyorum bilinçsiz bir şekilde Doğum yapmak da istemem.. tek isteğim kontrollü bir şekilde bu işin üstesinden gelirim panik olmam inşallah 🙏🏻😌
Acemianne__ Melekimsi yani burda okuduklarım hep kan vermeye bile korkanlar pıt diye doğurdular demekki siz de bunu ben mi yaptım diyeceksiniz inşallah 🤲🏻🌸
AnnelikHayali Melekimsi gebelik eğitimlerine katılabilirsin. Ebeleri takip edebilirsin. Doğumu kolaylaştıran tekniklerle ilgili videolar izleyebilirsin. Ne kadar bilinçli olursan ve ne yapacağını bilirsen korkun o kadar azalır.
PrensesAnnesi4 Melekimsi Ben artik son haftalarda olduğum icin bir an once dogsunda o sanciya aciya raziyim kafasina girdim 😂😅