Edddaaa Neden hamile demek yerine hamiş deniyor yaa sadece bana mı çooook itici geliyor çözemedim hıı hamişler? 🙈
Deletedmom0330 Edddaaa gercekten neden bilmiyorum ama cok uyuz oluyorum ben de hiç sevimli gelmiyo itici oluyo
Loyam Sadece bana böyle geliyor sanıyordum yalnız olmadığıma sevindim hamiş nedir ya 🤦 ergenlerin değişik kelime kısaltmaları gibi😂😂😂
Necla06 Edddaaa valla bende hiç hoşlanmıyorum ya bi bana böyle geliyor sanıyordum yalnız olmadığıma sevindim 🤦🏻♀️
Babies16 Banada garip geliyordu gore gore normallesti.bide yumuş var.ilk goesugumde oda bana cok uitici gelmisti 😀
RuU Basıt basıt kelımeler şirin olduklarını sanıyorlar ama sonn derece ıtıcı ve basıt gelıyor o kadar uyuz oluyorum kı yazarken bıle hırslandım!!!!!! Hamiş ne ya kocıs göbüş ayyyy pembiş pembişşş bı dızı sacmalık !!!