Kızlar merhaba reglim geçeli 2 gün oldu bugün 3. Günüm yani sabah kahve akıntı geldi regl oldum sandım sonra yinede test yaptım koyu ikinci çiZgi çıktı hemen kan vermeye gittim daha sonuç çıkmadı ama bir arkadaşım böyle düşük yaşamıştı yardımcı olur musunuz hemen doktora gitmeli miyim yerleşme kanaması olsa çizgi bu kadar koyu çıkar mı ????