GamzeDurmus Google üzerinden bile yazsanız görürsünüz evet hala arkasındayım saçma olduğunun. Öyle duymuş olabilirsiniz ama böyle birşeyin imkanı yok. İsterseniz size Türk ve yabancı kaynaklardan linkler verebilirim buna siz Google üzerinden de ulaşabilirsiniz tabi. Fikrinize saygım tabi ki var ama bu saçma olduğunu düşünmeme engel değil. Ben normalde mühendisim ama şuan bir de sağlık okuyorum. 8 aydır hamileyim ve 2 farklı ebe ile ilerliyorum. Aylık derslerim egzersizlerim süt saklama,lohusa eğitimi, emzirme eğitimi gibi destekler alıyorum. Her isteyen tabi ki alabilir ama böyle birşey yazmadan önce bi araştırmanızı isterdim. Çünkü boş yere sütler sağılıp atılmamalı. Ne kadar önemli o 20 cc süt bile benden daha iyi biliyorsunuzdur eminim. Bir kişinin bile böyle birşey düşünmesini istemem. Saygım sizedir söylemiş olduğunuz söz hala saçma gelmekte çünkü öyle birşey yok ☺️ Dr.Banu çiftçinin yazılarından da okuyabilirsiniz. Siz de lütfen her duyduğunuza hemen inanmayın. Araştırın. Sizi kırmak değil tabi amacım ama lütfen önce araştırın ☺️