dilekb92 Merhaba kızlar. Bir sorum olacaktı, ilk hamileliğim ve merak ediyorum acaba sizdede oldumu diye. Sol parmaklarım ve koluma dün kramp girdi, serce parmağimla yüzük parmağimı oynatamadım. 2-3 dk sonra geçti ama yinede insanin icine bir korku düşüyor. Bacaklara girdiğini biliyorum ama henüz 22 haftalığız. Umarım yardımcı olan birileri cıkar :)
Bebikimm Korkmana gerek yok. Hamilelikte kramplar tam baş belasıdır, bebek büyüdükçe anneden bütün kalsiyumu alıyor..Ve bunun eksikliğini bizler kramplardan anlayabiliriz.. mesela benimde vücudumda kalsiyum eksildiğinde, hemen bacaklarıma kramplar giriyor, hatta öyle ki acıdan bağırıyorum, öyle kramplar yani... doktoruma sordum, bana magnezyum verdi, bol bol su iç, süt ve süt ürünlerini eksik etme dedi. Ama ardından da ekledi, ne yaparsan yap, doğuma kadar kramplar olabilir, bu dediklerimi sürekli tüket ki en azından kramp nöbetlerini en aza indirgemiş olursun dedi..
dilekb92 Bebikimm Çok teşekkür ederim, bu aralar suyu aksattım doğru:/ kalsiyum daima içiyorum yiyorum. Şükür içim rahatladı. 💕
Zeynp dilekb92 hamileliğimden beri çok tembel ve çok ağrılıyım Bişey iliğimi kemiğimi kanımı emiyor sanki 😁
dilekb92 Cerenora Canım doktoruma bi ara danışmıştım magnezyum konusunda, gerek duymadı multivitamin karışımı varya gebelik icin onlardan al yeter demişti. Yurtdışında hiç bu konularda yardımcı olmuyorlar. :/
Cerenora dilekb92 Anlıyorum bana mahnezyum olarak osteocare verdi zaten devlet ödemiyor. Bana baya iyi geldi. Bu da bir multivitanin.