Kızlar bebişin kilosu 36+6 dayız ve 3700. Normal doguma karar verilmişti 2 cm açıklık vardı. Fakat doktorumuz bu şekilde ilerlerse normal olmayabilir kilodan kaynaklı dedi. Suni sancı verip deneriz normali dedi benide suni sancı cok korkutuyor.. oda olmazsa sezeryana alırız ama önce normali deneyelim dedi. lütfen bana bi yardımcı olun cok korkuyorum sizce napmalıyım