Merhabalar
Bu nasıl birşey böyle gerçekten yemekler bozulmuş sanıyorum bir haftadır meğer benim ağzımın tadı yokmuş tat kaybı olunca acaba corona falan mı olduk diye düşünmedim değil :D Şuan 7. Haftadayım bulantı kusma vs olmadı hiç ama ağzımın tadı hiç yok herşeyin tadı farklı geliyor
Sizlerde benim gibi böyle tat bozukluğu yaşadınız mı ne zaman geçer neler yapmak gerekir tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?