Ilossuzun 37 haftalik gebeyim kasilmalarim 10 dk 15 dk arayla geliyor bazen 5 dakikada bir nefesim kesiliyo ve kendini sanki ittiriyor riskli gebeligim bu arada doktor 36. haftayi doldursun gerisi onemli degil dedi
Afk_kms Ilossuzun merhabalar riskli dönemi gecmissiniz artık korkmanıza gerek yok doğum pozisyonunu alıyor bebek anladigim kadarıyla doktorunuza bir gorunun isterseniz ☺️
Minikkuzular Ilossuzun doğum gelmiş zaten bir avazda sağlıkla doğurursunuz inşallah en güzeli normal doğum hemen bebeğinizle ilgilenirsiniz kimseye muhtaç olmazsınız
Ilossuzun Afk_kms nstde sancim cikiyor dedi doktor ki nisan gelirse sancin olursa hemen gel dedi ama bende sadece kasilma oluyor
Afk_kms Ilossuzun yavaştan hazırlıyor işte takip edeceksiniz bır anda sancida başlayabilir veya su gelebilir takip sizde o zaman Allah yardımcınız olsun sizinde benimde ☺️
Firatlar 37 haftayız tam doktor dogım pozisyonunda kafası asagıda dedi o yüzden asagıdan cıkacak gibi acıyormus😅 Asırı muzdaripim.. suan nst ye baglandım 70 80 sancı cıkıyor