ilkgebelik123-_ Kızlar 48 günlük bebeğim var tam 1 hafta önce tartildi o günden bu güne 200 gram almış normal mi
misirveannesi ilkgebelik123-_ ablamın bebeği var 1 haftada 190 gram aldı . 1 aylık. Doktor normal demiş
ilkgebelik123-_ misirveannesi gerçekten mi benimkine 300 gram alması lazım az haftaya bidaha gelin dedi
Haticeey misirveannesi Canım benim Bebeğimde 17 günlükken 200 gram almıştı doktorum az sütün yetmiyor olabilir 1 ay daha bekle dedi damla çay kullnıyorum tekrar bakacak mamaya başlayacaz