sedamom00 Kızlar adetim. 6 gün geçikti fakat arada karnım agrıyor kasık ağrısı da oluyor beyaz şeffaf leke ve iç çamaşır da ıslaklık oluyor sebebi nedir ? Kürtaj olalı 3 ay olmustu normal mi ?