Selamlar bu kasık ağrısı diyemi geçiyor vajina ağrısımı bilemedim kasıklarımın altı tam ortada uyandığımdan beri bi ağrı var çözemedim, ayağa kalkınca daha çok hissediyorum bunu yaşayan oldumu normal bi durum mu ?
Yurt dışında olduğum için kısıtlama sebebi ile korona test sonucumu bekliyorum hala doktora gidemiyorum Testsiz
Teşekkürler..