Daha önce doğum yapan anneler :) doğum sancısı, suyun gelmesi, nişan gelmesi gibi doğum başlangıcı belirtileri biliyoruz. Ama mesela bunlar başlamadan örneğin bi iki hafta öncesi belirtileriniz oldu mu? Mesela karın düşmesi, mide bulantısı, baş ağrısı, baş dönmesi :) çarpıntı, bebeğin aşırı hareketli olması ya da cok sakin olması 😊 tecrübelerinizii merak ediyorumm