Ben doktorumla görüştüm canının istediğini ye diyor ama benim ağzımın hiç şurası yok ki boyum 1.55 55 kilo ile hamile kalmıştım suanda neredeyse 60 kiloyum ve böyle yemeğe devam edersem kesinlikle abartmıyorum 90-100 kılo ile doğuma girerim bunu istmeiyorum asla 😞