Minikjaponunannesi Merhaba kızlar, 12. Haftada doktor cinsiyeti söylemedi. 16+1 olduk doktor kontrolü zamanı da gelmedi. Sizce cinsiyeti ne çok merak ediyorum. Biz kız istiyoruz diyince o zaman hiç söylemeyim dedi erkek gibi geldi bize ama emin değiliz 🎈😇 https://imgyukle.com/i/oJJEop
Siracinannesi Minikjaponunannesi evet kuzum https://imgyukle.com/i/oJJsNR benimkine yorum yapsana bende çok merak ediyorum 12 haftalık bugün 🥰
Minikjaponunannesi Siracinannesi erkek gibi geldi bana 2022 sanki erkek senesi gibi geliyor bana hislerim iyidir ama bazen tahmin çok güç oluyor sağlıkla gelsin inşallah 🌸🙏🏻
Siracinannesi Minikjaponunannesi amin canım ya hepimizin sağlıkla kucağına almak nasip olsun inşallah 🥰🙏
Karkubra27 Siracinannesi çok merak ediyorum orda 11 haftalık yok şuan 14 haftaligiz net öğrenmek için kaçıncı haftada gitmek gerekiyor
Siracinannesi Karkubra27 benimde 12 haftalık bugün bende öğrenemedim ama ilk çocuğum da 14 15 de net yorum yapmıştı doktor 🥰
Minikjaponunannesi ikramomm kimi doktorlar direkt söylüyorlar ama bazıları (benim doktorum gibi) sorulmasından bile hoşlanmıyor. Kendi söyler diye bekliyoruz önce sağlığı dediği için hep gidişattan konuştu bizimki, doktorunuzu tanıyorsanız sorun bence 🧚🏻♀️
ikramomm Minikjaponunannesi ben ikili tarama için ayrı bir doktora gitmeyi düşünüyorum hakkında iyi yorumlar almış baya ilgili bide cinsiyet tahmininde iyi olduğunu duymuştum umarım söyler rica etmeden yoksa ben meraktan ölücem 🤣🤩