marsel_ve_annesi Kızlar 20+1 ama halaa bebeğin hareketini tam da net hissetmiyorum arada çoook hafiif Sizce normal mi?cuma doktora gidicem ama biraz tedirginim şuan😟
Gzmlerce marsel_ve_annesi bende sizin gibiydim ama 1 hafta sonra o kdr cok farkedior ki sasiricaksiniz suan 21+4 olduk kipir kipir gece ve sabah ozellikle ama bazen hiiic hissetmiyorum pozisyonundan kaynakli sanirim stres yapma hic🌸
Busra2013 marsel_ve_annesi valla cnm 30 haftaya gırcm aksaö 00.00 da hala duzensız bızımkı tembel 26 dan sonrs duzeldı dedım 27 de asırı hareketlendı 28 de elımı koymadsn hıssetmedım suan 29+6 kıpır kıpır bakalım 30 da nolck bı hafta oyle bı hafta boyle sejın haftada duzensız olması normal 23.24 de daha ner hıssedersın
marsel_ve_annesi Busra2013 yaa inşallah sağ salim kavuşuruz bu bekleyiş hep strees hep kaygı inşallah kucağımıza aldığımzda butun bu zor günleri gulerek hatırlarız 😍
Busra2013 marsel_ve_annesi valla kucaga alınca daha zormus yol uyudu uyanmıo yok uyumuo yok nıe aglıo bı yerımı agrıo emzırdım sutım yetıomu cevre sımdıde dogumdan sonrasıyla strese sokuo benı
Snmz marsel_ve_annesi bende 20+4 henüz öyle şiddetli hissetmedim arada karıncalanma gibi oluyor doktorum 24.haftaya kadar hissetmemen normal dedi
marsel_ve_annesi Snmz evet bende karnım gurulduyor gibi oluyor🤨bebek mi değil mi hiç anlayamadım daha
Snmz marsel_ve_annesi bende üzülüyorum millet yazıyo hissediyorum şöyle böyle diye doktoruma söyledim 4 boyutlu izletti içerde acaip hareketli hiç durmuyor minnoş kızım ama şu an hissetmemen normal korkma dedi
marsel_ve_annesi Snmz oyleyse tedirgin olmamıza gerek yok bemde cuma detaylıya giricem hayırlısıyla🥺inşallah her şey yolundadır
marsel_ve_annesi Busra2013 yok hiiç oyle duşunme yaşadığımız çok ozel ve güzel bir şey keyfini çıkar her anının ben oyle yapıyorum çok şukur uzakta olduğum için de ne gelenim var ne gidenim ne de karışanım😂
Busra2013 marsel_ve_annesi bende uzagım herkese de esım sagolsun kalktı kayananmı 3 aylıgına yanıma tatıle getırdı 😏😏😏