poncikveannesii Sevgi02020 hiç acımıyor aşıyı yaptıktan sonra kolunun üstüne yatma ağır kakdrma diğer günü kolda ağırlşma oluyor ve geçiyor hiçbirşey olmuor kesmiyorlar ki kolu Allah aşkına neyini abartıyorlar bu kadar çok acıyor diye
blueberyy00 Sevgi02020 hiç acımadı sadece cokkkk hafif ağrı oldu o kadar bir gün oda sen covid biontec oldun mu olduysan onun ağrısıyla alakası yok tetenozun düşün
Melek1111 Sevgi02020 kızarıp kaşınıyor sadece bakma sen insanların abartmalarına hiç korkacak bir şey değil üzerine bastırmayınca da acımıyor
melikeguneyozalp İğne fobim var normalde, ama yapılırken yaptığını bittiğini hiç anlamadım. Sadece sonraki 2-3 gün biraz ağrı yaptı o kadar.😊
betuss5 Sevgi02020 Yok kiz ben igneden cok korkarim kani bile zor veririm hic acimadi .İlk dozda kol agrim bile olmadi
Nuuur0 Sevgi02020 canım ben bir kaç saat önce oldum ve emin ol Anlamadım bile. Kolumda hiç ağrı bile hissetmiyorum şu anda. Sende korkutma kendini ☺️
Ombur Ben 2 hafta önce oldum hiç acımadı vurulurken sonrasında da kol ağrısı oldu ama abartılcak kadar bir ağrısı yoktu
Husna2734 Sevgi02020 Yok ya ben bugün ikinci dozuu oldum ağrı felan yok çok hafif ağrı oluyor oda geçiyor zaten 😉
Esranur_ Ben 5 gün önce oldum hala ağrıyor kolum ilk gün halsizlik uyku yaptı kovid aşısı bu kadar ağrı yapmamıştı bana