Canim_bebegim40 Adetimin 14. Gunundeyim doktor kontrolünden geliyorum yumurtlarim çok güzel büyümüş çatlamak üzere dedi ovitrelle iğnesi vuruldum 2 tane birden beni neler bekliyor bu iğneyle hamile kalanlar varmı ?
2609nrgl Canim_bebegim40 canım inşallah tutar bebeğin 💜 bende geçen Pazartesi günü ovitrella vuruldum 3 tane yumurtam varmış en büyüğü 21 mm iğnenin 8. Günündeyim bugün sabırsız ve heycanlı bir şekilde bekliyorum kasık ağrılarım çok oluyor gögüslerimde şişkinlik var inşallah bebişten dolayıdır
Momy_eyyuptalha Canim_bebegim40 Benim de bugün iğne yapalı 14 gün bugün test yaptım net iki çizgi var 11ve 9 gün yaptim net çizgiler yoktu hafif silik çizgi vardı inşallah sende hamile kalırsın rabbim isteyen herkese nasip etsin canim
Nurss34 Canim_bebegim40 canım bu iğneyi yumurtası büyüyenlere veriyorlar mı kendiliğinden büyüyenlere
Yeliz260718 Ben kaldım. İgnenin olduğu gün ve sonrası gün , gün aşırı ilişki oldu 15.gün de hamile oldugumu öğrendim. Şu an kızım kucağımda olumlu düşün ve stres yapma Rabbım isteyen herkese nasip etsin.
Canim_bebegim40 Yeliz260718 maşallah inşallah bende kalirim kaç aydır uğraşıyoruz hiçbir sorun yok herşey çok güzel dedi doktor
Neslinurr Yeliz260718 nerde yaptiriyosunuz igneyi bende 4 5 aydır kalkamıyorum bu ay 8 gün gecikmem oldu bugün leke geldi ovulasyon testi almayı düşünüyorum ama igneyide doktorla bı konusayim
Canim_bebegim40 2609nrgl seninde tutmuştur inşallah bu belirtiler ondandır peki iğneden önce klomen vs bişi kullandın mi kendi gelişti öyle mi iğne vuruldun
2609nrgl Canim_bebegim40 evet canım klomen kulladım 5 gün 2 gün bekleyip gittim iğneyi vurdu doktor inşallah canım rabbim isteyenler herkese nasip etsin
Canim_bebegim40 Momy_eyyuptalha ya hayırlı olsun rabbim saglikli gebelik nasip etsin inşallah 🤗 dua et
Canim_bebegim40 2609nrgl ben klomen kullanmadım rahîm filmi çekildim yumurtam kendiliğinden büyümüştü iğne verdi sadece vuruldum pco varmı sende
Momy_eyyuptalha 2609nrgl sık sık yapınca eşim kızıyordu ben şuan 21 yaşındayım 5 senedir bekliyorum rabbim kimsenin emeğini boşa cevirmesin inşallah bu yeni yıl bize uğur getirir 🌹🤍
2609nrgl Momy_eyyuptalha benimde dün 7.günümde meraktan yaptım ikinci çizgi silik çıktı inşallah nasip olur 🥰
2609nrgl Canim_bebegim40 bende Eylül de çekildim canım rahim filmi yumurta tembelliği var bende öncesinde de 4 düşüğüm var
Momy_eyyuptalha Canim_bebegim40 doktorum yarın yap dedi bugün 14 bitirdik inşallah iğne etkisi deildir ya
Momy_eyyuptalha Canim_bebegim40 çook tedavi denedik rahim filmi çektim 7. Kez catlatma iğnesi yaptim daha önceleri olumlu sonuç yoktu yumurtalarım bile çatlamazdi doktorlar hep umutsuzdu ben 9 gün yaptim çok ama çok hafif silik çizgi vardı 11 gün yine aynı çok hafif vardı bugün biraz daha koyulaşmıştı inşallah vardır ya 😞 duaniza ihtiyacım var yarın kan vercem
minikmucizemmmmmm Kızlar bende cumartesi günü çatlatma iğnesi vurdurdum ama hiç kasık ağrım ekstra belirtim olmadı ya iğne etki etmedi mi acaba🙇🏼♀️ Yan etki olmadı 🥴
Canim_bebegim40 minikmucizemmmmmm en az 14 gün beklemek lazım acele edince belirti arayınca stres yapıyoruz bu sefer tutmuyor