Figennn Kızlar hamilelikte hanki çayları içmememiz lazım. Canım ihlamur çayı istiyo içsem bir sakıncası var mı? Veya türk çayın.
Erkanur Figennn ıhlamur gebelikte zararsz olan çaylardan diye biliyorum az önce nette okumuştum ama yine de danışın normal çayı çok önermiyorlar fazla tüketimini
ozgeya Figennn ada çayı ve yeşilçay kesinlikle yasak.normal çay ve ıhlamur içebilirsin,abartmamak şartıyla.günde 250 ml’i geçmemeli.
Gozdealpu Normal çayı kahvaltıda tüketmemeye çalışın ya da açık için. Ben 5 bardaktan 1 e düşürmüştüm. Yediklerimizden alacağımız demirin emilimini engelliyor
momtobe8 Normal çay kafeinden ötürüde içmeyin deniliyor. Bebeğin zeka gelişimini etkiliyormuş. Birde yeşil çay düşüpe sebep olabiliyormuş. Rahatlatıcı çaylarda da aynı durum söz konusu olabilirmiş melisa fln gibi. Ama ıhlamur içilebilir diye okumustum ben de.