Bu arada ben çok ağır grip belirtileri ile gittim teste, burun akıntım, hapşırık, eklem ağrım ve öksürük vardı . Dün öksürüğüm çok şiddetlendi ve tat kokum gitti, eklem ağrım arttı , inanılmaz terliyorum gece 4 kere üstümü değiştirdim.Bugün daha iyiyim burun akıntım durdu tıkanıklık başladı. Doktorum bol bol c vitamini ve ıhlamur , nane limon gibi bitki çayları önerdi, ağrın olsada olmasada günde 3 taneye kadar parol iç dedi sanırım ateşi kontrol altında tutmak için , kan sulandırıcıya başladık. Bende çok endişeliyim bebeğime yada baba birşey olur diye Umarım bu süreci rahatlıkla geçiririz sizede çok geçmiş olsun, sizde doktorunuz ne derse onu yapın biz aizi yanlış yönlendirmiş olmayalım