Helpmee Kızlar çok heycanlıyım ve korkuyorum 38+4 haftalık hamileyim dua edin bana kolay geçsin inşallah Artık doğurmak istiyorum hayırlısıyla ne iş yapabiliyorum ne yemek sabah yatağımı toplamaktan acizim artık belki bgn tetikler bu doğumu çatı muayenesi
Helpmee glsm_kr8383 canım oldum giç korlacak bşy yok haliyle canın yanıyor ama öyle dayanılmayacak bşy değil
Tgbpoyraz Helpmee açıklıkla sancımın bi alakası yok canım bi cm açıklığın vardır ama iki hafta sancın olmaz doğum olmaz o belli olmuyo
glsm_kr8383 Helpmee Ayy çok şükür sizde atlattınız bu günü hayırlısıyla 🥰 geçen düşüncesiz bi arkadaşım yazmıştı bi gün kendime gelemedim acıdan fln yazmıştı çok korkmuştum
Helpmee glsm_kr8383 hayır ya umursama o insanları Bazıları cok ama cok abartıyor canımda cok tatlıdır bu arada Sen kaç haftalıksın
glsm_kr8383 Helpmee 34 +3 üm tabi daha var çatıya ama merak ettim çünkü 28 haftalıkken alttan ultrasonla muane oldum hiç ama hiç zor değildi sadece sızı oldu biraz o kadar. Parmakla muane çok çok mu zor diye merak ettim
ZGamze Helpmee hayırlı olsun🧿 bende bugün çatı muaynesi oldum bir parmak açıklığın var bol bol yürü dedi 39+3 Pazartesiye kadar kendisi gelmezsen o gün muayeneden sonra yatışımı yapacak🙄 sen açıklığım yok yazmıştın masıl doğum oldu sonrasında 🤗
Helpmee Aysekrt evet baya bir ileri gitti ve rahmi çok uyardı gecede bekliyorum doğumu dedi ve doğurdum fakat bebek çok baskı yapıyordu zaten