Bir_gebe maviananas şehir dışında olduğum için telefonla arayıp sormuştum 4500 dediler , normal veya sezaryen farketmiyormuş
maviananas Bir_gebe bende başka sehirdeyim doğuma ailemin yanına gitme düşüncem var hangi hastane ne kadardır bilgi almaya çalışıyorum bende
AnnesivePoncik Bir_gebe ben sordum şuan ki fiyatı 3600 ve 3800 sezeryan ve vajinal doğum. O yüzden rakama biraz şaşırdım. İnşallah o kadar zam gelmez