Yesilim23 benim görüşüm, oda yapılması taraftarıyım. Tabi herşey maddiyat. Ama maddi durum el veriyorsa, çocuğun odası erkenden hazır olmalı çünkü aslında bize yansıtılan gibi bizim yanımızda 2-4 sene yatması çocuklar için doğru değil. Çocuğun kendi benliğini erkenden bulabilmesi için ve erken yaşta kendi odasına alışabilmesi için 6 aydan yada artık 1 yaşından sonra odası ayrılmalıdır. Tabiki her çocuk bir olmuyor ama eğer çocuğunuz da kolik vs bir durum olmazsa Allah korusun inşallah kimsenin çocuğu olmaz ama bu durumlar dışında çocuğun odasının erkenden ayrılması taraftarıyım. Bir de gün içinde kendi odasında yatar akşam sizin odanızda kalır bu da erkenden odasına alışmasını sağlamış olursunuz sizin için ve bebeğiniz için de daha güzel olur ❤️ Tabiki bu benim düşüncem, çocuk gelişim okumuş olarak söylüyorum🌸