Nurella2633 Kızlar bugün Dr a gittim muayene edince rahim filmi istedi ama direk köpük önerdi bunu al gel çarşamba yapalım dedi bende tamam dedim siz hangisini yaptırdınız ExEm kullananlar memnun kaldı mi
yagmurefe Nurella2633 Bende Burda bekleyeyim bendende rahim flimi istendi sizden ne için istendi acaba düşük sonras mi sizinde
Benferus Nurella2633 ben çektirdim exem foam kitle. Tüpleri açmak için değil açık olup olmamasına bakıldı
melekkizim_00 Nurella2633 bu KİT ile cektirmedim ama exem foam baya iyi diye duyumlar aldım canım geçmiş olsun
Nurella2633 Ben düşük yapmadım hiç gebe kalmadım polikistik over var dedi tuplerine de bakalım dedi ama pahalı köpükten istedi
Benferus Nurella2633 yok hayır hiç ağrım olmadı köpüğü uygulayıp vajinal ultrosanla bakılıyor zaten 5 dklık bi iş. Bir tüpümde geçiş izlenmedi. Bir tüpüm açıktı
Cennetkusu192 Şişli echomarda Cevat bayrak hocaya gittim iki tüpüm de kapalıydı orda acıldı daha önceden ameliyat ile bile acılmamıstı tup bebek yapmıstım rahîm fışmınden sonra dogal yoldan gebe kaldım
yagmurefe Cennetkusu192 Rahim flimde tüp kapalı ise açabiliyorlar mi danarlasma olduğunu şöyledir bana onun içinde rahim flimi dedi doktor
Cennetkusu192 yagmurefe benim rahmim gözüküyordu tuplerım hiç gozukmuyor Du rahim filminde devlet de cekılmıstım tüp bebek öncesi daha sonra tuplerım acılabılecegını ögrendım cevat hoca deneriz dedı kesin demıyor tabi ama benim ikisinde acıldı şükür