_ipekkkkk valla buyuyo nerden anladın dıceksenız persembe hastane gıderken ustume gıydıgım kabanım tam göbek yerınden az da olsa kapanıyordu dün dısarı cıktım yıne kabanımı kapatmaya calısayım dedım imkansız gelmiyor 😂 çok sıkıstırmam lazım ki kapansın. Sanki bana hep aynı gıbı geliyor ama büyüyor demek ki 🥰 benimde ilk gebeligim bu arada 🙊