serpilctn 30+6yiz, ikili tarama da risk varsa 3 veya 4 lu istiyor belli degerler var onlara gore yorum yapiluyor down sendorumu olup olmadigibi soyluyir , kemik yapilari vs bakiliuor bunlar onemli , biz her gidisimizde h3p detayli bakiyor 12+2de ikili tarama yapıldı 14+4 sonuç aldık sonuclarimiz temiz cikmisti, 18+4detayli ultrasonda bakıldı, bir ücret alınmadı doktorumuz her gidişimzde detaylı bakıyor ayrı bir bölüme yönlendirmedi ultrason 7 dk sürüyor her gidişimizde ikili sonuclarimzida sorun çıkmadı bebeğimiz haftasına göre 9 gün önce oda iyi beslendiği içinmiş kg ve boyu da önde gidiyor , bazı özellerde detaylı bakılmadığı zaman başka yere yönlendiriyorlar oralarda da 500 muayne ücreti alan duydum biz sadece normal muayne ödüyoruz, detaylı da eğer doktor kendi detaylı bakmıyorsa sizi başka bölüme tonlendirir ya da profsre orada da bebekte bir rahatsızlık varsa görürsünüz, eğer doktorunuz detaylı bakmıyorsa bunları normal ultrasonda göremez, bizimki her gidişimizde detaylı baktığı için genel sonuçlar alıyoruz kimi prntljiye yönlendiriyor , ben tdag da özele çıkıyorum lüleburgazda özele çıkan arkadaşımı edirneye yolladı başka bir hast 500 ödemişti , ikili de kan tahlili alınıyor onun sonuçlarına göre risk olup olmadığını söylüyor birde ultrason ile detaylı bakıyor, detaylı da da yine ultrason ile bakılıyor kan alımı yok fakat bu doktordan doktora değişir dediğim gibi eğer detaylı her zaman bakabiliyorsa bakicakti bakamazsa yönlendirir bizde hep detaylı baktığı için yonlendirmemisti