Emine2222 Haziran’da kimyasal gebelik geçirdim doktor rahmimin temizlendiğini söyleyip ara vermene gerek yok istiyorsanız devam edin dedi temmuzda olmadı sonra bende ümidi kesmiştm ama folikasit kullanmayı bırakmamıştım hiç ummadığım anda ağustosta hamile oldugum haberini aldım Testim önce sizinki gibi çıktı gün içinde yine yaptım ikimci silik çıktı yine kimyasal diye şüphelendim kan testi yaptırınca değerim yüksek çıktı kalp atışını duyuncaya kadar sabırla bekledim Tecrübemi paylaşmak istedim çok güzel duygular size de hayırlı olsun❤️❤️