Oğlum dogdu bugün tam Bir ayı oldu sağlık ocağına götürdük aşı için başını falan kontrol ettiler hemşire dedi ki başında bıngıldak mi ne o yumuşak yeri kapanmış dedi internetten baktım çok korkuyorum kapanması iyi değilmiş ama doktora götürün falan demedii dua edin inşallah birşey yoktur bugün götürecez çocuk doktoruna inşallah Rabbim kimseye evlat acısı göstermesin inşallah sabahtan ağlıyorum tutamıyorum kendimi