Smyrayldrm al benden de okadar gece uykusu yok zaten sağ dö sola dön sabaha karşı ne uyursam o bide 3 yaşında oğlum var sabahları da o kaldırıyor ee gündüzde durmuyor tabi dinlenme yorgunluk blraz zor oluyor 😀 ama alıştım gibi🙈 sodayı hergün içmesem de ara ara içiyorum ☺️